אימון כושר לפני גיוס – קבוצת כושר קרבי

אימוני כושר הכנה לצה"ל הסוד לנחיתה רכה 🙂

שירות ביחידות מובחרות או קרביות, דורש רמה גבוהה של כושר גופני. אותם צעירים אשר מבקשים להצליח במבחני המיון ליחידות או לחילופין, לצלוח את תקופת הטירונות בקלות, משקיעים מאמצים רבים בשיפור הכושר הגופני לפני הגיוס. הם עושים זאת במסגרת אימוני כושר אישיים, אימונים עם חברים או הצטרפות אל קבוצת אימון של הכנה לצבא.

נערים ונערות לקראת שירות צבאי מביעים חשש מפני תקופת הטירונות ודרישות הכושר הגופני. כמאמן כושר יוצא יחידה מובחרת (סיירת גולני), אין כל ספק כי שיפור הכושר הגופני והכנה מנטלית מתאימה לקראת הגיוס,  יקלו עליהם בצורה משמעותית. על כן, ההכנה הגופנית לקראת הגיוס מומלצת ובריאות לגוף ולנפש.

אימון כושר קרבי קבוצתי

אנו בפיטנס טי וי , מציעים לכם, המלש"בים 🙂  אימון כושר קרבי אחד על אחד או אימון בקבוצה יחודית כהכנה לצהל עם מאמן הכושר עידן בן בסט.
קבוצת כושר קרבי, הכנה לגיבושים – הכנה לצבא וליחידות:

אז מה בתפריט אתם שואלים?

בקבוצת כושר קרבי, נעבוד על :

העלאת מסה שרירית,
חיזוק שרירי הליבה
עבודה על טווחי תנועה ומוביליות
אימוני כוח מתפרץ
אימון בדופק גבוה
שיפור סבולת שריר וסיבולת לב ריאה
הכנה מנטלית
יעוץ תזונתי

אלו תרגילים כדאי לשלב באימון?

תכנית אימון מקיפה היא כזו אשר כוללת מספר סוגי תרגילים. התכניות המקיפות כוללות תרגילי סיבולת לב ריאה, תרגילי כוח, תרגילי מהירות וזריזות, שיפור קואורדינציה, שיווי משקל, גמישות. בנוסף, הכנה מנטלית למצבים המורכבים אותם צפויים הנערים לעבור.
אין זה פשוט להרכיב תכנית אימונים אשר כוללת את כל הפרמטרים הללו. על כן, רוב הצעירים מעדיפים להצטרף אל קבוצת אימון מסודרת. האימון הקבוצתי מעניק להם גם אפשרות להכיר צעירים בני גילם אשר צפויים להתגייס אל אותן היחידות.

היכן ניתן להתאמן?

אימוני כושר ניתן לבצע בכל מקום. אך כאשר מדובר באימונים לקראת גיוס, נפגוש את הנערים רצים על חופי הים, מתאמנים במגרשי הספורט ומבקרים דרך קבע במכוני הכושר. האימונים המגוונים מונעים שעמום מהיר ומעשירים את תכנית האימון. במטרה להגיע לכושר שיא, יש לשלב כמה סוגי אימון. תכניות אימון לקראת גיוס מיועדות לנערים ונערות מעל גיל 16.
ישנם כאלה השואפים להגיע ליחידה קרבית ולגיבושים השונים ליחידות המיוחדות. אפשרות נוספת להכנה טובה יותר, היא שילוב מספר אימונים אישיים אחד על אחד עם מדריך כושר פרטי (בוגר סיירת מובחרת). אימונים אלו יהיו מדויקים ומוכוונים יותר למטרתו של אותו נער, ובכך יוכל להתכונן טוב יותר לגיבוש ולטירונות. אימוני כושר קרבי אחד על אחד, יכינו אתכם הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית.
בשונה מכושר גופני כללי, כושר כרבי כולל בתוכו מרכיבים נוספים של כוח סבל, חוזק מנטלי, דבקות במטרה ואופי חזק במיוחד.

מתי כדאי להתחיל באימונים לקראת גיוס?

את האימונים כדאי להתחיל מוקדם ככל הניתן. חשוב לזכור כי לא ניתן לשפר את הכושר בגופני ביום אחד וגם לא בשבוע. מדובר בתהליך הדרגתי אשר מתפרס על פני מספר חודשים. אלו אשר מקדימים להתחיל באימונים, מגיעים אל יום הגיוס מוכנים ורגועים. הם צולחים בקלות את כל אותם אתגרים גופניים אשר מציבים בפניהם מדריכי הכושר ביחידה.  סוד ההצלחה טמון בתכנית אימון כושר קרבי מסודרת הכוללת כ-3 אימוני כושר שבועיים. כאשר כל אימון נמשך לפחות 45 דקות. נציין כי יש להעלות בהדרגה את דרגת הקושי באימון.

אם גם אתם רוצים להגיע ליום הגיבוש מוכנים יותר, פיזית ומנטלית
קבעו עוד היום אימון כושר אישי לקראת גיוס עם מאמן פרטי

מאת: יותם איזקוב – מאמן כושר אישי יוצא סיירת גולני

אימוני כושר נוספים בליווי אישי

אימון TRX אישי
אימון כושר לנשים אחרי לידה
איך להיכנס לכושר
מאמן כושר אישי לילדים
מאמן ריצה
אימון מתיחות
אימון פילאטיס אישי
אימון כושר לנשים בהריון, מה אסור ומה כדאי.