תכנית אימון לחופשה- אימון 2

תכנית אימון לאחד מלקוחותי לרגל נסיעה לחופשה- אימון 2

בסרטון זה יוצג הפורמט השני, בו נבצע 4 תרגילים אחרים:
שכיבות סמיכה בווריאציה חדשה: שכיבות סמיכה רגילות ושילובם עם נגיעה בכתף נגדית במצב של שכיבת סמיכה
תרגיל מכרעים לחיזוק שרירי הרגליים: תרגיל מורכב לחיזוק שרירי הרגליים
עבודה עם הגומייה לחיזוק שריר היד הקדמית: כפיפות מרפקים בעמידה כנגד גומייה
תרגיל סטטי לחיזוק שרירי הבטן: התרגיל פלנק ומעברים בין פלנק למצב של שכיבת סמיכה וחזרה למצב פלנק.
מס' החזרות ודרך הביצוע מוסברים בסרטון. פורמט העבודה יהיה כזה שבו ביצוע התרגילים הוא ברצף, כסט אחד מתוך 3 סטים סה"כ שביניהם חצי דקה מנוחה. אם רוצים, ניתן להמיר אותה לפעילות עם הדלגית.

סרטוני כושר נוספים בקטגורית תכניות אימונים

תוכנית אימון כושר לבית - איך לשרוף קלוריות מבלי לצאת מהבית
תוכנית אימון כושר עם דלגית
תוכנית אימון לייצוב מותני ולהפחתת כאבי גב
תוכנית אימון ליואל לרגל נסיעה לחופשה