תכנית אימון לחופשה- אימון 1

תכנית אימון לרגל נסיעה לחופשה- אימון 1

בסרטון שלפניכם יוצג פורמט האימון הראשון שכולל 4 תרגילי כושר המבוצעים בעזרת גומיית-כושר ומחזקים את שרירי החזה, הגב, היד האחורית וכן תרגיל לחיזוק שרירי הבטן.
תרגיל 1: חתירה בעמידה כנגד גומיית כושר. תרגיל המחזר את שריר הגב ושריר היד הקדמי.
תרגיל 2: לחיצת חזה בעמידה כנגד גומיית כושר. תרגיל המחזר את שרירי החזה ושריר היד האחורי
תרגיל 3: תרגיל בטן כנגד גומייה בעמידה לחיזוק שרירי הבטן
תרגיל 4: פשיטת מרפק כנגד גומייה בעמידה

יש לבצע את התרגילים ברצף, כסט אחד, נבצע סט זה 3 פעמים, כאשר בין סט לסט ננוח כחצי דקה. ניתן לשלב עבודה עם הדלגית בין הסטים באופן כזה שבו מנתרים 2 דק', נחים דקה וחוזרים על זה 3 פעמים
(סה"כ 6 דק' עבודה עם הדלגית).

מאת: יותם איזקוב – מאמן כושר אישי

סרטוני כושר נוספים בקטגורית תכניות אימונים

תוכנית אימון כושר לבית - איך לשרוף קלוריות מבלי לצאת מהבית
תוכנית אימון כושר עם דלגית
תוכנית אימון לייצוב מותני ולהפחתת כאבי גב
תוכנית אימון ליואל לרגל נסיעה לחופשה