כושר חימום המפרקים

סרטון כושר חימום המפרקים לפני אימון

הסרטון שלפניכם מדגים את אופן ביצוע חימום מפרקי הגוף טרום פעילות גופנית.
מומלץ בחום להקפיד על חימום והנעת מפרקי הגוף לפני כל פעילות גופנית מכיוון שהכנת הגוף לפני פעילות תזרים דם אל השרירים הפועלים, תעלה את הדופק וכן תמנע פציעות העלולות להתרחש בשעת פעילות באם הגוף אינו מחומם דיו. כמאמן כושר אישי, אני ממליץ לפני פעילות גופנית לבצע חימום דינמי למפרקים ולאחר הפעילות לשים דגש על מתיחות סטאטיות.
בבואנו להכין את הגוף לפעילות, נתחיל בהנעה כללית של כל המפרקים ובהמשך נתמקד בחימום ספציפי של השרירים והמפרקים העיקריים אותם נפעיל במשך האימון. כמו כן כדאי ורצוי לחמם באופן משמעותי את המפרקים הידועים כ"בעייתים" או רגישים יותר מאחרים. לדוגמא: בטרם ביצוע אימון ריצה, נבצע חימום כללי של כל הגוף ואח"כ נתמקד בחימום שרירי ומפרקי הרגליים שהם העיקריים בביצוע האימון הנתון.

בסרטון ההדגמה מבוצעת על צד אחד בלבד של הגוף ומובן שיש לבצע באותו אופן גם את הצד השני ולשני הכיוונים. מומלץ לבצע כל תנועה 8-12 שניות.

סרטוני כושר נוספים בקטגורית מתיחות וגמישות

סרטון כושר המדגים מתיחות לאחר אימון כושר
סרטון המדגים ומסביר ביצוע רצף מתיחות שרירים
סרטון כושר עם תרגילים ותנוחות למתיחות שרירים ושיפור הגמישות
סרטון כושר חימום המפרקים לפני אימון
סרטון הדרכה של מתיחות שרירים אחרי אימון לביצוע בזוגות