תרגילים לייצוב מותני – אימון 2

סרטון כושר עם תרגילים לייצוב מותני והפחתת כאבי גב- אימון 2

בתרגיל הראשון נבצע הליכה תוך כדי כיווץ בטן. נבצעשאיפה, אח"כ נשיפה ובסיומה נכווץ את שרירי הבטן ונצעד כ-8 שניות ללא הפסקת נשימה וללא שחרור הבטן.נרפה, נחזור שוב 8 שניות וחוזר חלילה עד להשלמת 10 דק" הליכה.
בתרגיל השני נתחיל בשכיבה על הגב כשכפות הרגליים מונחות על מזרן. נבצע שאיפה, אח"כ נשיפה ובסיומה נכווץ את שרירי הבטן ללא תנועת גב עליון או תחתון ונרחיק את רגל שמאל לפנים עד ליישור מלא. נישאר במנח  כמה שניות ונחזיר את הרגל חזרה למקום. כל הפעולה הזו נעשית ללא עצירת נשימה וללא שחרור הבטן המכווצת.
נבצע 10 חזרות בכל רגל ו-2-3 סטים מהתרגיל.
התרגיל השלישי מתחיל בעמידת 6 על מזרן עם מנח ניטראלי של הגב התחתון ובטן רפוייה. נבצע שאיפה,אח"כ נשיפה ומיד בסופה נכווץ את שרירי הבטן וניישר רגל אחת לאחור, נקפיד על המשך נשימה וכיווץ קבוע. נישאר במנח 8 שניות. נחזור לעמדת מוצא ונבצע שוב ברגל הנגדית. נבצע 10 חזרות בכל רגל ו2-3 סטים מהתרגיל.

סרטוני כושר נוספים בקטגורית תכניות אימונים

תוכנית אימון כושר לבית - איך לשרוף קלוריות מבלי לצאת מהבית
תוכנית אימון כושר עם דלגית
תוכנית אימון לייצוב מותני ולהפחתת כאבי גב
תוכנית אימון ליואל לרגל נסיעה לחופשה