תרגילים לייצוב מותני – אימון 1

סרטון כושר עם תרגילים לייצוב מותני – אימון 1

מתוך סדרת סרטונים לייצוב מותני והפחתת כאבי גב

בתרגיל הראשון נתחיל בעמידה זקופה, נבצע שאיפה,אחריה נשיפה ובתום הנשיפה נכווץ את שרירי הבטן ללאתנועת גב עליון או תחתון. נשמור על הכיווץ 8 שניות. נבצע 10 חזרות ו2-3 סטים.
בתרגיל השני נשכב על מזרן ברגליים כפופות. נבצע שאיפה, אח"כ נשיפה ובסיומה נכווץ את שרירי הבטן למשך 8 שניות ללא תנועת גב עליון או תחתון ונקפיד להמשיך לנשום. נחזור על הביצוע 10 חזרות ונבצע 2-3 סטים מהתרגיל.
התרגיל השלישי מתחיל בעמידת 6 עם מנח ניטראלי של הגב התחתון ובטן רפוייה. נשאף שאיפה, בסיומה נשיפה ובתום הנשיפה נכווץ את שרירי הבטן ללא תנועת גב עליון או תחתון למשך 8 שניות ללא עצירת נשימה. נחזור על הפעולה 10 פעמים ונבצע 2-3 סטים מהתרגיל.

סרטוני כושר נוספים בקטגורית תכניות אימונים

תוכנית אימון כושר לבית - איך לשרוף קלוריות מבלי לצאת מהבית
תוכנית אימון כושר עם דלגית
תוכנית אימון לייצוב מותני ולהפחתת כאבי גב
תוכנית אימון ליואל לרגל נסיעה לחופשה