אימון כושר בפארק

סרטון אימון כושר בפארק – תרגילי כושר

סרטון זה הוא סרטון הדרכה לאימון כושר עצמאי בפארק. תרגילי כושר שניתן להוסיף לאימון הכושר שלכם.
אם אתם עושים הליכה, ריצה או רכיבה על אופניים, סרטון זה מדגים 3 תרגילי כושר שאפשר לבצע בפארק ושישדרגו לכם את האימון עם שריפת קלוריות מוגברת, חיזוק שרירי הרגליים ושרירי פלג הגוף העליון. כל זאת ללא כל צורך בציוד נלווה.
בסרטון אני מבצע שלושה תרגילי כושר פשוטים. 2 תרגילים שמטרתם דופק גבוה ולכן נבצע באופן מהיר (ובטוח) התרגיל השלישי הוא שכיבות סמיכה ופשיטת מרפק על המדרגה.
תרגיל 1: עמידת מוצא, רגל אחת מונחת על המדרגה והשנייה על הרצפה. יש לבצע החלפות רגליים תוך הבאת הברך ל90 מעלות ושמירה על כך שרוב המשקל בתרגיל יהיה על הרגל שעל הרצפה (הרגל שלמעלה מגיעה למדרגה ל "סימון" בלבד.
תרגיל 2: עמידת מוצא של סמיכת ידיים על המדרגה, יש לבצע החלפות של הברכיים לכיוון המרפק באופן מהיר יחסית בכדי להעלות את הדופק. חשוב שפלג הגוף העליון יהיה חזק ויציב ושרירי הבטן וזוקפיי הגב יחזיקו את המנח.
תרגיל 3: בכדי לקבל אימון כושר מלא יותר נקדיש את תרגיל כושר זה לפלג הגוף העליון התרגיל מתחלק לשני תרגילי כושר: האחד: שכיבות סמיכה כשהידיים מונחות על המדרגה, והשני: פשיטת מרפקים על המדרגה. בתרגילים אלו נחזק את שרירי החזה, שרירי הכתפיים וכן שריר היד האחורי.
בהצלחה!

יותם איזקוב – מאמן כושר אישי

סרטוני כושר נוספים בקטגורית תרגילי רגליים

סרטון אימון כושר בפארק - תרגילי כושר
תרגילי חיזוק הישבן והבטן
תרגילים לחיזוק הרגליים והבטן
סרטון תרגילי רגליים במתקני כושר בפארק
סרטון תרגילי רגליים מכרעים lunges
תרגילים לישבן וירכיים
סרטון תרגילים לירכיים